שאלות ותשובות

שלום! יש לך שאלות דחופות? תסתכל על השאלות הנפוצות שלנו וראה אם תמצא את מה שאתה מחפש!

האם יש לכם חנות שאני יכול לבקר בה?

ranara.co.il הוא רק באינטרנט! זה אומר שאנחנו יכולים לשרת לקוחות בכל רחבי הארץ אך לצערנו אין לנו מיקום פיזי שבו תוכל לבוא ולנסות בגדים לפני הרכישה.

מה עליי לעשות כשאני זקוק לתמיכה שלכם?

אנא צור קשר איתנו ב: דוא"ל: support@ranara.co.il טלפון: 0502509201 ונסייע לך בהקדם.

איך אני משתמש בקוד קופון?

בשלב 1 של תהליך הקופה, תהיה לך הזדמנות להכניס כל קוד קופון או קוד מבצע שיש לך בשדה ריק בצד העליון הימני של הדף. החיסכון המיוחד יופיע במחיר הסופי שלך לאחר שתלחץ על כפתור ה-'החל'.

כמה זמן ייקח לי לקבל את ההזמנה שלי?

אנא עיין בדף המשלוחים שלנו למידע מפורט על זמן האספקה.

לא קיבלתי אישור הזמנה או אישור משלוח, מה לעשות?

מצטערים לשמוע את זה. ייתכן שהאימייל הגיע לתיקיית הספאם שלך או שאולי יש לנו כתובת אימייל שגויה שלך. אם זה קורה, אנא צור קשר איתנו מיד כדי שנוכל לבדוק אם ההזמנה בוצעה ולשלוח לך מחדש את האישור.

קיבלתי פריט שגוי או פגום,מה לעשות?

אוי לא! אנחנו מצטערים לשמוע על כך, אבל נשמח לעזור. אנא צור קשר איתנו כדי שנוכל לשלוח לך פריט חדש או להציע קרדיט לרכישה שלך.

איפה לשלוח את ההחזרות?

אנא עיין בדף ההחזרות שלנו למידע מלא על ההחזרות.

 

אם לא מצאת את השאלה שלך, מוזמן לשלוח לשירות הלקוחות שלנו בsupport@ranara.co.il